Canlı

Yeni Sevgiliye Sevgililer Günü Hediyesi

Sevgililer günü hediyesi için düşündüklerinizi ilişkinizin başlama tarihine göre de şekillendirebilirsiniz. Eğer sevgililer gününden bir kaç ay önce ilişkinize start verdiyseniz ilk hediyenizi çok romantik almak sonra ki doğum günü ve 14 şubatlarda karşınızdaki kişiyi daha büyük beklentiler içine sokabilir.

Bu yüzden derecelendirmeyi yıllara göre yapmalısınız. Yıllanmış bir ilişki de ise asla basit bir sevgililer günü hediyesi almayı düşünmeyin. Aranızdaki bağ ne kadar kuvvetli olursa olsun sevdiğiniz sizden büyük sürprizler bekleyecektir. "Sevgilim hediye almasa da olur düşünmesi yeter." Lafı size ne kadar inandırıcı geliyor? Kendinizi bayanların yerine koyun ve hediyesiz bir sevgililer günü geçirdiğinizi düşünün. Bayanlardaki sisteme göre alınan hediye tüm arkadaşlara gösterilir.
Bu yüzden tüm arkadaşları sevgililerinin hediyelerini kız arkadaşınız burnuna sokarken sizin sevgiliniz; "Benim aşkım almamış sadece düşünmüş." Dese, komik olmaz mı? Sinirden bunu söyleyemez bile zaten.. Bu yüzden hem almamazlık hem de ilk akla gelen hediyeleri almayı sakın düşünmeyin. 14 şubat hediyeleri hem ilk akla gelen hem de hiç akla gelmeyecek demektir. Bunun açılımı da yine sizin aranızdaki bağ, geride bıraktığınız yıllar ve daha önce aldığınız sevgililer günü hediyeleri şeklindedir.

Her yıl panik olan ve internet sitelerinde sevgilime ne hediye almalıyım? diye soran onca insan var ki, bunu ancak ben ve benim gibi interneti sürekli kullanan insanlar bilmektedir. Yalnızların en çok sinir olduğu da bu konu işte. Banane kardeşim senin sevgiline alacağın hediyeden diyorlar. Bir çoğuna başlattığım bir konu ile tanık oldum. Bir yalnız olarak yalnızların sevgililer gününü kutlamıştım :)

Ama ben onlar gibi karamsar düşünemiyorum. Daha önce sevgilisi olan ve bazı şeyler yaşamış insanlar birbirine destek olmadığı sürece, kendini karamsarlığa bıraktığı sürece ne gibi bir kazancı olabilir ki? Ayrılık adına yüzlerce şiir yazmış birisi olarak sevgililere de destek olmayı seviyorum :) Bu biraz da; "Ben yandım başkası yanmasın" deme şeklidir.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.